Sabtu, 9 April 2011

Keadilan Untuk Pegawai Kastam.

parti pembangkang jangan diam aje hal begini. pihak pembangkang perlu bangkit mempertahankan maruah pegawai kastam yang belum dibuktikan bersalah mengambil rasuah. jangan jadi bangang seperti perkataan celaka JMM yang mana membuat kenyataan celakanya. sebagaimana yang diketahui jmm adalah celaka dan barua baru kepada umno. kenyataan bangang oleh jmm begitu hebat dan menyentuh sensiviti orang lain. apakah siasatan sprm dah membuktikan bahawa ahmad sarbani sudah dibuktikan bersalah atau hanya siasatan tangkap muat oleh sprm. sebagaiman polis menangkap membuat operasi lalang dulu. jmm jangan meneruskan kerja kerja celaka sebagaimana  fahana yang menuduh tok guru nik aziz seperti ayah pin , kalau minat sangat dengan ayah pin buatlah jadi idola,

AZWANDDIN HAMZAH Yang DiPertua Kebangsaan JMM begitu celaka mengeluarkan kenyataanya, bagaimana azwanddin celaka ini tahu sarbani membunuh diri kerana tertekan dengan rasuah. begitu celaka kenyataan azwanddin ini, kalau sprm tangkap azwanddin dah dibuktikan ke bahawa beliau juga melakukan rasuah. wahai barua umno, jangan jadi bodoh dan bangang walaupun memang semua orang tahu hang memang bangang dan celaka. main sedap je tuduh orang, kena tangkap dengan sprm belum tentu didapati bersalah. apakah sprm ini tuhan tangkap yang bersalah saja. kes kes lain yang dilaporakn kepada sprm masih belum ada tindakan menggambarkan bahawa sprm tidak melakukan kerja hanya menahan bilis bilis dan tidak berani nak usik jerung yang masih bergigi tajam.  pastikan keadilan untuk pegawai kastam yang tiba tiba mati. rakyat tak mahu dengar dah kenyataan bukan bunuh diri dan bukan dibunuh lepas tu apa lagi kenyataan bodoh akan keluar lagi.

sarbani belum lagi dituduh dan dia belum layak menerima layanan penjenayah dan selagi belum dibicarakan dan belum dijatuhkan hukuman beliau masih lagi bersih. tuduhan jahat dan celaka kepada beliau amat amat jahat sekali. hentikan segala tuduhan dan bersihkan nama beliau jika beliau hanya ditangkap sebagaimana operasi lalang, angkut semua sekali tanpa perlu tahu salah ke tak, mula mula tangkap lepas tu lepas kerana tak mempunyai bukti bukti kukuh yang mana hanya tangkap syak. apa pun sarbani perlukan pembelaan sewajarnya. jangan ada bukti yang hanya mahu menjaga imej dan kredibiliti sprm yang sudah tercalar teruk. apakah sprm masih belum sedar bahawa mereka hanya menangkap bilis yang tidak bergigi tajam. hentikan ulasan celaka kepada arwah. selagi belum dibuktikan dimahkamah hentikan segala tuduhan celaka kerana beliau tak mampu lagi menjawab segala tuduhan yang kamu lemparkan kepadanya. dah tak mampu mempertahankan diri apabila di tuduh. kalau JMM hebat sangat tuduh orang yang masih hidup jangan sampai azwanddin pulak bunuh diri kerana mengeluarkan kenyataan bangang, celaka sungguh azwanddin ni sama macam farhana.(Sumber)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan